たのしかったー!ミュージカルとバレエの間のようなダンスステージ。「対立」がテーマ(の1つ?)なので白鳥の湖(オデットvsオディール)やウェストサイドストーリー(ジェット団vsシャーク団)が思い出されましたよ。しかし人間が大勢動いてるのを見るの、おもしろい。#xspace #sunnyside

2017/05/06 // Posted in 未分類  

たのしかったー!ミュージカルとバレエの間のようなダンスステージ。「対立」がテーマ(の1つ?)なので白鳥の湖(オデットvsオディール)やウェストサイドストーリー(ジェット団vsシャーク団)が思い出されましたよ。しかし人間が大勢動いてるのを見るの、おもしろい。#xspace #sunnyside

This entry was posted on 2017/05/06 at 22:22 and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply (name & email required)